Set Kulit Cantik

Assalamualaikum w.b.t
Salam ceria & sehat buat semua pembaca.

Walaupun dah berkali-kali saya mempromosikan set kulit cantik daripada Shaklee ni, saya masih mahu mempromosikan juga sbb khasiat die yang banyak!!


Jika tidak, mengapa ramai sahaja yang terus mengorder hingga di saat entry ini ditulis, set kulit cantik daripada Shaklee yg terdiri drpd Vita-C, Vita-E Complex & B Complex, dua daripadanya out of stock di HQ ya.. saya ulangi di HQ bukan pada simpanan distributor kecil seperti saya :)

SET KULIT CANTIK


kulit cantik

Sekali beli tahan 3-4 bulan, bukan ke berbaloi-baloi itu ?

Maklumat lanjut di sini: rahsia kulit cantik & vitamin untuk kulit cantik

Jom  apalagi hubungi saya utk info & tempahan set kulit cantik ini :)

Masitah
sms wassap 0192318050
me.masitah@gmail.com
Like & pm facebook vitaminpilihanibu

No comments:

Post a Comment