Vitamin Kulit Cantik – Rahsia Lebih Gebu, Licin & Cerah



Vitamin Kulit Cantik – Rahsia Lebih Gebu, Licin & Cerah

 

I am mother of two, but dah banyak kali saya menerima pujian sebegini 
"Eh, macam anak dara la", "Yelah, kulit akak tiada masalah, licin je tiada jerawat". Biar saya kongsikan cara saya mendapat kulit cantik agar tampak gebu, licin, tona kulit sekata, tiada bekas-bekas jerawat dan jeragat.

Siapa kata saya tidak pernah berjerawat? Zaman muda mmg ada jerawat terutama time nak period, it is a must 1-2 biji jerawat batu akan naik. But now, saya pun dah lupa bila kali  terakhir jerawat singgah di muka :) Nak ikutkan, hidup skg lagi kelam-kabut, dgn kerjaya, uruskan keluarga dan anak-anak, menghadiri kelas pada hari Sabtu dan menyiapkan assignment.


Bagaimana saya  mendapatkan kulit cantik? Ikutkan saya hanya memakai pelembab & bedak bayi sahaja setiap hari. Yes, dua benda itu sahaja selain pencuci muka. Jadi bagaimana saya mengekalkan kulit muka saya agar kekal sihat & cantik?


Sudah tentu vitamin kulit cantik Shaklee! Apa yang membuatkan saya percaya kepada vitamin Shaklee ialah keberkesanannya telah terbukti secara klinikal. Setiap vitamin Shaklee hanya akan menggunakan unsur-unsur semulajadi, oleh itu ianya amat mesra alam dan selamat digunakan.
Untuk 2 bulan kebelakangan ini, permintaan terhadap Vita-C & Vita-E Complex mmg menjadi-jadi, saya terpaksa re-stok simpanan saya sebab ramai sebenarnya yang telah pun mengambilnya secara diam-diam untuk rahsia kulit cantik mereka. Jadi anda bila lagi?
vitamin kulit cantik
 
Mari saya tunjukkan vitamin kulit cantik yang saya sendiri gunakan setiap hari yang membuat orang sekeliling cemburu :)
  1. Energy Soy Protein (ESP): Setiap 21 hari sel kulit kita akan mati dan digantikan dengan sel kulit yang baru. Parut-parut jerawat di wajah anda selama ini adalah akibat sel-sel kulit mati tidak diperbaharui dengan sel-sel kulit baru yang berkualiti & sihat. Ambil kesempatan ini dengan meningkatkan kualiti sel-sel kulit yang diperbaharui menerusi bekalan protein (ESP) secukupnya.
  2. Vitamin C membantu mengekalkan paras kolagen yang kritikal bagi wajah anda. Kekurangan paras kolagen mengakibatkan kulit wajah anda kelihatan kusam & tua. Artis Hollywood mementingkan tahap kolagen yang mencukupi; walaupun berusia 50 tahun ke atas, agar wajah kekal licin, tegang dan sihat seperti wanita muda 20-an.
  3. B Complex penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. Tidak timbul lagi masalah kulit wajah yang bertompok-tompok. Selain itu, B Complex juga membantu dalam menstabilkan hormon badan kita; juga sesuai untuk mengurangkan rasa marah atau stress. Ini juga membantu dalam menghasilkan kulit yang cantik dan ceria.
  4. Vitamin E mampu memudarkan parut jerawat di wajah anda dengan berkesan. Ia juga merupakan ejen antioksidan dan anti-penuaan yang hebat. Pasti orang lain beranggapan anda sedang berjalan dengan adik; padahal anak sendiri, selepas mengambil vitamin kulit cantik ini secara berterusan.
Gabungan semua vitamin-vitamin di atas membantu dalam mencegah jerawat serta melupuskan parut-parutnya jika di ambil secara berterusan. Wajah anda pasti kelihatan berseri dari dalam; tanpa perlu mekap berlebihan yang mungkin merosakkan kulit. Masa tu nanti, suami andalah orang yang paling rajin mengusap-usap pipi anda yang halus, gebu & cantik :)

Hubungi saya sekarang!

Masitah
sms wassap 0192318050
me.masitah@gmail.com 
Like & pm facebook vitaminpilihanibu

No comments:

Post a Comment