Khasiat Alfalfa : Milkbooster & Kacip Fatimah

Khasiat Alfalfa : Milkbooster & Kacip Fatimah


Alfalfa adalah sejenis herba purba yang dah digunakan di negara China 2000 tahun sebelum Masihi. Alfalfa berasal dari bahasa Arab bermaksud – raja segala tumbuhan. Sejenis tumbuhan yang berupa rumput (herba adalah tumbuhan tidak berkayu).

Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s.
•    Sumber semulajadi alfalfa.
•    Juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air sebagai minuman herba semulajadi.


 
Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien.  Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.  Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat bes.

Kebanyakan ibu yang menyusui anaknya memilih alfalfa sebagai milk booster. Tapi sebenarnya, byk lagi kelebihan alfalfa yang ramai org tidak tahu.


khasiat alfalfa milkbooster
 

* Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik (SLE) perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Promosi bulan Nov 2012, Beli 6 percuma 1!





Hubungi saya utk rebut promosi bulan November:

Masitah
sms wassap 0192318050
me.masitah@gmail.com 
Like & pm facebook vitaminpilihanibu

No comments:

Post a Comment