Testimonial pengguna : EU-FOUR & ESP!

Assalamualaikum w.b.t
Salam sehat, cergas & ceria!

Ingin berkongsi sebahagian testimonial pengguna yang berpuashati dengan pengambilan vitamin Shaklee yang popular iaitu EU-FOUR & ESP!



Testi 1:





Testi 2:

My mom ada diabetes. Atok from dad's side pun diabetes. Masa pregnantkan Fahad, I had GDM (gestational diabetes melitus). Masa awal pregnantkan adik, gynae cakap, I dah ada history dan kemungkinan besar pregnant kali ni pun I akan dpt GDM sebab bila berumur 40-an, confirm kena diabetes sebab it's in the genes.

Maka, I berazam untuk KATAKAN TIDAK kepada diabetes. Alhamdul

illah, pengambilan supplemen yang bagus dan SEMULAJADI secara konsisten, I managed to prove him wrong this time. Harapan saya, dengan penjagaan kesihatan dari awal, saya mampu untuk terhindar dari kena diabetes.

Lepas bersalin nanti, saya bercadang nak ambil Vivix untuk mempertahankan, memberi tenaga, memperbaiki dan meningkatkan prestasi sel badan saya kelak supaya saya tidak kena diabetes atau penyakit 3 serangkai yang memang banyak menyerang rakyat Malaysia.


ps:

Tahu-kah anda bahawa B Complex membantu badan kita untuk mengubah gula kepada tenaga? Dapatkan B Complex yang lengkap dan semulajadi ya :) credit


Saya sendiri masih consume set EU-FOUR ini untuk kekal cergas & sihat menguruskan keluarga, kerjaya serta meneruskan penyusuan anak kedua saya yg kini sudah berusia 6 bulan, alhamdullillah..

Nak order?

Masitah  
sms wassap 0192318050  
me.masitah@gmail.com  
Pm kami di facebook vitaminpilihanibu

No comments:

Post a Comment