Mengapa saya jatuh CINTA dengan ESP?



Mengapa saya jatuh CINTA dengan ESP?



Alkisah saya menyusu penuh anak ke2 semasa pantang, kemudian sambung pula bulan-bulan seterusnya semasa bekerja. Masa tu cuma ambil vitamin-vitamin spt Vita C, Vita-lea, OsteMatrix & B Complex.

Hampir nak bulan Ramadhan, sy bimbang xdapat supply susu ke nursery sbb tidak makan di siang hari. Sbb pada hari biasa saya makan macam pirana :) sy rasa semua maklum siapa yang susu badan mmg sentiasa lapar & craving.

Sy ada ganti puasa b4 ramadhan & pump susu, mak aih rasa letih serta lapar sangat sampai rasa nak pitam. Boleh pump 2x shj masa itu, instead of 3x.

Satu lagi semasa pantang, mak saya ada tanya “Awat hang punya susu cair benor” kenyang ke idak baby kan.

Beberapa hari sebelum Ramadhan, saya mula ambil ESP. Alhamdullillah, sepanjang Ramadhan sy berjaya membekalkan fresh EBM buat anak saya. Badan pun ok, tak letih sangat. Sy tinggal di Shah Alam & kerja di Cyber. Drive about 45 minutes pergi & another 45 minutes balik tu..

Onwards, sy ambil ESP sbb yang paling sy notice, susu lebih pekat alhamdullillah. Maka baby lekas kenyang & kenyang yang lebih lama. Jika sebelum ini 3oz baby kenyang, tp kang kejap lagi nak susu balik. Dengan ESP, tempoh masa kenyang tu lebih lama. Maka saya xperlu nak bekalkan fresh EBM byk sgt ke nursery.

Masa puasa juga, my hubby ambil ESP 1 sudu semasa sahur. Hasilnya, dia xlapar sangat hingga ke petang dan masih bertenaga, jika dibandingkan dia skip ESP.

Itulah alkisah saya kenapa saya jatuh cinta dengan ESP. ESP bukan sahaja sesuai untuk ibu hamil & menyusu, malah utk seisi keluarga jua! Sebagai makanan kesihatan & penambah tenaga seperti jua namanya. Info lengkap tentang khasiat ESP disini ya!

Energizing Soy Protein Isolate Powder (ESP)


Rugi-rugi tak rebutnya sekarang :)

Masitah
sms wassap 0192318050
me.masitah@gmail.com 
Like & pm facebook vitaminpilihanibu

No comments:

Post a Comment